save the new generation

★ hur som haver; amerikas presidentval och presidenternas amerikaval

Kategori:

Gud vad jag inte är aktiv här! Sorry polarn'1
Egentligen är det lite töntigt att blogga
..but i take the cool bloggingthings back
 
Nu sitter jag på biblioteket och fick en plötslig lust att skriva;
men det är bara för att jag egentligen ska plugga. :[[[[
 
Vi har sådana gosiga saker i skolan:
lite sexsidiga världsreligionsuppsatser
lite genomgång av svenska litteraturhistorians alla epoker och tragedier
lite jämförelse av länder och muntliga redovisningar
Men det blir nog bra tillslut ska ni seeeeee.
 
Men enough about me! Det händer mycket i världen också.
T.ex så har Obama vunnit presidentsvalet borta i de amerikanska trakterna, vilket ter sig ytterst, oövervinnerligt bra med tanke på alternativen.
''Det är min åsikt,
det är min BESTÄMDA åsikt'',
för att citera en liten gumma här på biblan.
 
Tänk att det var så många som var för vad Romney stod för. Det skiljde väl bara några tusen röster mellan kandidaterna? De flesta man märker av, här i sverige och på internet, har ju varit för Obama, vad jag har märkt. Men kanske hänger man bara i ''fel'' kretsar.
 
Förresten så har jag och mitt hår gått igenom en mindre revolution. Det är i skrivande stund mycket kort!
Här får ni er en bild när jag diskret- poserar i sepia.
Här får ni en bild på hur Barack och Mitt's son skulle se ut som vuxen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: