save the new generation

★ högtidstjat, tonårsaggressioner och testrejker

Kategori:

Idag är det våffeldagen.
Ibland känns det som att vareviga dag här i jämnställda och fredliga Sverige är en högtid eller på annat vis röd dag.
Alltid är det en extra liten markering i kalendern som uppmanar till festligheter!
Men det är la skojj!!!!!!!!tycker vi
SÅ BRA ATT NI TYCKER'E!svarar högtidsskaparna och ler så att man ser snusränderna på dennes tänder

Ps. Jag är mycket bitter varje kväll när det är skola dagen därpå. All min tonårsaggression går ut över cyberrymden som bara får sitta där och ta emot all skit. Och så har jag inte druckit te på hela dagen heller. Försökte förut men jag glömde bort tet så det blev alldeles kallt och jättestarkt. Blev arg och gick i te- strejk. Skulle nog inte ha gjort det, för nu är jag bara jätteirriteradledsensurnegativ. puss. Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: