save the new generation

★ skådespelerifilosofi och andra sysselsättningar

Kategori:

Växeln, hallå hallå hallå
koppla mig till
22
 
Har precis sökt massa statistjobb runt om i länet (konsten att låta viktig). Annars har jag städat och organiserat alla mina papper och böcker och anteckningsböcker, läst ALLA lååånga (men alltid lika intrssanta!) greenpeace- mejl, varit på biblioteket och handlat mat idag. Inte en världskul dag kanske, men jag har hållit mig sysselsatt (och låter det inte skitbra i en blogg? chacha bloggen har sökt lite jobb, pluggat, städat och sånt ba viktigt liksom).
Fast sen när man inser att inlägget är skriven på en fredag när resten av uddevalla är ute och festar tycker man inte att det låter så bra längre. Heh
 
Den här bilden laddade jag upp på statist.se. Ser jag inte himla poetisk ut? Typ: hej jag är en skådespelare alltså helt redo att hoppa in i en roll ba värsta Nicole Kidmannnnnn.
Jo, och så angav jag ju också den här bloggen som egen hemsida. Tänk om de går in här och kollar?!?!? Shit, måste börja skriva som en skådespelerska.
 
Bifogar några bilder från gånger jag varit 'in action', på scen, i en roll, bara för säkerhets skull.
 
(klicka på bilderna)
..okej, insåg att det är det enda jag har från mina scenprestationer. Det är skandal. Jag har spelat teater i 7 (?) år och vad jag kan skrapa fram som portfoliomaterial är ett litet fotografi från den senaste föreställningen och en skärmavbild från en film vi gjorde i skolan!
Laddar, till sist, upp lite grimasbilder bara för att komplettera. Ibland är man helt sorgligt uttråkad.
 
 
Nu ska jag kolla på filmen orphan. Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: