save the new generation

Året som nu är förbi: [[Sommar2011]]

Kategori:

Juni 2011






Tog det lugnt med kameran. Hade sommarlov. Åkte till göteborg och fotade djur. Annars, inte mycket fotografering denna månad.

Juli 2011



(Avlivar er med psykos- blicken)


Åkte till sommarstugan. Fotograferade nästan ingenting trots fotomöjligheterna. Hyrde en häst (till vänster på bilden här ovan) likt sommaren 2010, i tre veckor.

Augusti 2011

Återupptäckte min hunds skönhet och fotade honom litegranna mer. Synd bara att jag kapade hans framtassar på bilden här ovan och att cykeln i bakgrunden inte var mer åt vänster. Fu


varning: usel bild! fick stå i en hemskt krånglig vinkel för att få bilden tagen!

Poserade i för stora kläder i ett mycket stökigt sovrum. Köpte ett par awesome mockaskor. Tog med mig ett stativ och två kameror utomhus.

Klippte av nästan alla mina byxben så att jag istället blev ägare till en väldans massa shorts. Ärvde världens finaste blus. Fotograferade blommor och packade till way out west. (+ en vecka i sommarstugan, hade inte med mig allt till festivalen)




Åkte äntligen till way out west. Såg världens bästa band. Spelade kort på festivalområdet. Åkte hem med euroforin sprittandes i fingertopparna. Utsöndrade elektricitet, typ. Festivaldagarna var världsbäst, jag anade inte.

OCH DET VAR MIN SOMMAR ÅR 2011. Augusti var bäst. Jag saknar sommaren något enormt nu när jag ser dessa bilder med tillhörande minneeeeeen. Typ solen i ryggen, saltdoften från vattnet som alltid var alldeles lagom varmt. (<3)
Ses snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: