save the new generation

★ the problem is solved

Kategori:

Vet ni vad?

När jag går ut skolan ska jag bli författare. Jag ska bli författare. Jag ska skriva världens smartaste böcker och få världens mest älskvärda recensioner.
Okej, det är en lång väg att gå, från att vara Nobody till Världsberömd, och jag kommer antagligen inte att komma halvvägs ens, men i värsta fall får jag väll nöja mig med att bli en B- kändisförfattare eller bara en sorgsen novellskribent som i panik letar efter ett extrajobb för att tjäna ihop pengar till lägenhetshyran. Pensionen är inte att tala om, det blir väll till att samla pantburkar i sjuttioårsåldern…
Ojoj, Fröken Pessimist har talat, haha, snacka om att döda sina framtidsplaner innan de knappt har hunnit lämna födelsestadiet.. Sorry for that.

Fast om vi alla dör år 2012 så kommer jag inte att bli någon alls. Problem solved! Då behöver jag ju inte oroa mig för en kass framtid. Woah!

hejdå

Kommentarer

  • julia säger:

    sv: tack så mycket!<3

    2011-09-14 | 21:06:17
    Bloggadress: http://juunoo.blogg.se/
  • annie :3 säger:

    +1

    2011-09-15 | 22:20:30
    Bloggadress: http://annie.beldo.se
  • emma säger:

    men åh, go for it! var en så sjukt smart person (och stressande) som sa att man ska alltid gå för sina drömmar. bättre att sätta ribban högt, som att t.ex bli världsberömd författare. om du nu inte skulle bli det kanske du ändå är mycket stor i sverige, och får hålla på med något du älskar! inte kul att stå vid livets slut och ångra att man inte följde sina drömmar :C

    2011-09-24 | 18:49:28
    Bloggadress: http://shirakawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: