save the new generation

★ Hey there, people, Im bobby brown; They say Im the cutest boy in town

Kategori:


haha, hej!

Idag kommer farmor och farfar hem till oss, vi ska lite i efterskott fira mammas födelsedag som inträffade i tisdags.
Har precis grejjat lite med skrivmaskinen, min äälskade skrivmaskin.. Fast färgbanden är så satans torra och gamla att de typ går sönder efter några meningar. Det är bara att acceptera, färgbanden har gjort sitt nu. Fu.
Får bli till att beställa nya, men det är inte skitlätt att hitta billiga band till en såpass gammal maskin.. Finns ju inte på clas- ohlsons direkt. Hah.

Åh, igår smög jag iväg till biblioteket en stund efter skolan, eller jag tänkte bara vara där en stund, men lyckades fastna där i FYRA timmar! Inte klokt!
Men lånade tillslut två jättebra böcker av Peter Pohl. Ni vet den där filmen som går på bio nu, "Jag saknar dig''? Peter skrev boken som filmen är baserad på. Yas, en mykke bra författare.

Nae, men nu ska jag ta och röra på mig, måste städa mitt rum, duscha, sen tror jag att jag vill gå ut en stund och fota alternativt cykla in till stan och driva runt där lite.

felicia elmgren, photograpf
Två ovisade bilder bara, inte så snygga men kan lika gärna ladda upp dem här. Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: