save the new generation

★ allt hon tog i blev till moln

Kategori:

Idag gick jag till Pingstkyrkans Secondhand efter skolan, en liten välgörenhetsaffär liggandes under färgbutiken i lilla Uddevalla. Haha, där köpte jag ett par jeans, en tröja och ett par skor. Men det är inte det viktiga. Jag hittade en kopp, den finaste kopp jag någonsin sett. För ynka FEM kronor var den min!
Åh, koppar är så fint. När jag blir vuxen och flyttar hemifrån ska jag ha typ bara koppar i min lilla lägenhet. Koppar till allt! Dricka kaffe med, vatten, plantera krasse i, kopparkopparkoppar for life.
Här är skönheten iallafall:


(Hejsvejs jag är en kopp- fantast)

Kommentarer

  • annie :3 säger:

    Sjukt fin kopp.

    och jag älskar grisar, alla har vi nått!

    2011-09-12 | 22:45:48
    Bloggadress: http://annie.beldo.se
  • emma säger:

    koppar är fantastiskt gulliga! :3 skulle tycka det var såhär asmysigt att ha ett litet café i trädgården under äppleträden, där man kunde servera mammas bullar och mitt bröd, och te i massa udda koppar!

    2011-09-13 | 21:46:07
    Bloggadress: http://shirakawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: