save the new generation

★ thumbs up for love

Kategori:


vackör bild på vöckra uddevalla

Tjoho (<- Varför bara säga hej när man kan skojja till det med ett tjoho!?)
Idag har varit en bra dag. Haha, det kan jag börja med att säga. Jag har inte gjort så mycket, fick i uppgift av mamma att diska... och det tog ju ett tag... Haha.. Men två diskmaskinlass och lite diskning- för- hand senare var alla smutsiga tallrikar ur världen. (Wow, låter jag inte poetisk!?)
Ne, men sen fick vi besök av mammas kompis och så, lite trövligt med gäster... Uhm, pallade dock inte med allt småprat goda vänner emellan så jag tog cykeln och var ute i typ en och en halv timme, cyklade rätt så långt faktiskt. Kollade på en hopptävling vid ett stall som ligger en bit bort härifrån. Bara för skojs skull.

Annars har jag mest legat och degat ( DET RIMMAR, LEGAT OCH DEGAT, LOL ) här hemma, lyssnat på min kära ljudcd, skitbra är den. ''Agnes Cecilia'' heter boken de har läst in på denna lilla cdskivaaaa förresten, något jag rekommenderar! :D *tummen upp*

Näe, nu ska jag lyssna vidare på ljudcd'n, är bara på cd 3 och det finns 8 skivor.. Gash..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: