save the new generation

★ i was only five, when i fallen hit the ground

Kategori:


hehe, bjuder på en (ful) bild på mig, yeah
Sitter bredvid Lisa, det är rast dårå, härligt. Efter skolan ska jag hem och laga mat, mindre härligt.

Usch, imorse så hände typ en olycka, jag skulle gå till bussen, och innan jag hann hoppa upp på cykeln så råkade jag sparka till en hög med hönsnät som låg på marken på våran gård, och det stack ut en jättelång ståltråd, den höggs såklart in i min vad, så jag hade typ 10-15 cm lång ståltråd i benet, sjukt ont gjorde det, jag fick typ dra ut det själv och det blödde och uäääh. Nu har jag fått plåster och skolsyster har lagt på massa salvor och sånt, så nu är det lite bättre, men still- it hurts.
Ne men nu ska jag sluta klaga.
Schiesse, nu börjar spanskalektionen, HEJDÅ! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: