save the new generation

★ fru karlsson och herr karlsson heter karl och carla i förnamn

Kategori:

Hallå där kött och blåååbär, heeeh  :D             

Snart, om typ en timme, kommer Lisa R (detta är Lisa R, för er som inte minns, klicka på bilden för att göra den större: )hit, och vi ska göra film.
Nej, men seriöst, vi ska filma massa. Jag ska göra en ''stop motion- film'', sök på youtube så får ni se vad det är, och Lisa ska.. göra en annan film. Eller hon ska medverka i en annan film och jag kommer att filma :3

Så vi får se hur det blir, nu ska jag gå och duscha och sedan göra iordning mina fotoprylar, typ plocka fram allt och leta reda på pappas gamla kamerautrustning som han har gett till mig! Awesume.

Eh, a, vi ses!


en av de många bilderna jag tog på Elvira

Kommentarer


Kommentera inlägget här: