save the new generation

★ music music music

Kategori:

klicka här för att lyssna på min lista på spotify

fick en kommentar förut om att min blogg var allt annat än rolig. Ja, jag vet attmin blogg suger just nu men jag har ju faktiskt frågat er om vad ni vill se mer av i bloggen. Så KOMMENTERA DÅ med förslag!

Jag tänkte iallafall göra en ny kategori, ''skojjigt'' ska den heta, eller nåt. Innehållet i inläggen inom den kategorin ska vara typ roliga videos och bilder och sånt. Låter det bra? KOMMENTERA MERA.


en gammal bild på Elvira.

Kommentarer

  • annie ;3 säger:

    Sådär exakt tråkig kan jag ju inte kalla bloggen .. bara mest enformig .

    Själv har jag ingen bra blogg och tyvärr inga bra förslag heller ..

    2011-03-28 | 18:47:53
    Bloggadress: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här: