save the new generation

★ i'm not gonna be allright

Kategori:

Hejsan! Sitter här och ugglar i min säng. Sitter och kollar på skräckfilmer med lyset släckt. Kände att det är dags att uppdatera bloggen igen :)
Men med vad tänkte jag då?
Jag har inte så mycket inspiration just nu. Känner att jag bara lägger ut bilder hela tiden. Så snääälla, ni är ca 25 besökare per dag som inte lämnar ett LJUD efter sig!
Kan ni inte bara lämna en enda liten kommentar med något ni vill läsa om?
Ska jag fortsätta med typ bilder, bilder och åter bilder, inrikta mig lite mer på musik, vill ni se mer inspirationsbilder, mer texter?

Så skriv en kommentar. Det är inte farligt. Jag varken bits eller spårar upp er för att se vem det var som skrev. Ni kan vara anonyma om ni vill.

Var med och forma min blogg!!

Kommentarer

  • Minna ♥ säger:

    hoppas vi ses snart igen!

    pluss att jag längtar till spanien fast det är typ ett år kvar (a'

    hähä :D <3

    2011-03-05 | 01:52:20
    Bloggadress: http://mawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: