save the new generation

★ hejsan hoppsan lillebror!

Kategori:

ÅÅÅÅH, nu är jag så trött så tror jag dör snart..
Försökte ladda upp en bild nyligen, men mitt handikappade bredband klarade inte utmaningen, så det får la bli ett inlägg utan bild, vakul.

Idag har jag varit hemma hos Lisa R igen. Vi hade kul som vanligt då, asroligt faktiskt :'D Massa bilder blev det, filmer också.

Haha, vi var typ ute och gick rätt länge, och så kom vi till en lekplats, och jag var bara tvungen att sätta mig på en sån där leksakshäst i plast som gungar fram och tillbaka... Så jag sätter mig på dennes rygg och gungar lite, men plötsligt kommer jag snett och gungar värsta intensivt samtidigt, så jag lyckades alltså ramla av. INTE OKEJ D:

Åh detta inlägget blev inte roligt alltså..
ÄSCH, vi lättar upp med lite musik, haha!!! :D

Åh, denna låten är min nya kärlek, What A Day for a Daydream heter den, det är gruppen The Lovin' Spoonful som sjunger. JAG BLIR SÅ GLAD NÄR JAG HÖR DEN, lovely :)

SEE YA LATER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: