save the new generation

★ the hunter becomes the hunted

Kategori:

PHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Åh. Gud. ÄNTLIGEN hemma. Är jag. Hehe. Jag är så in i helvete trött så det är inte sant. Nuuu ska jag.. Softa lite. Förlåt för sugig- sugig- sugig uppdatering!! Verkligen, förlåt. Men ikväll blir det uppdaterat här igen. Okej? Good.

Lite bilder jag redigerade ihop i gimp för några dagar sedan:


awesoooooooooome

apropå ingenting så köpte jag idag ett par nya skor!! woho, ett par converse, superläckra :D sedan har jag också inhandlat ett mysigt par gröna shorts, en stor stor tshirt, en skön grå kofta, ett fotoalbum (grymt sött, rosor utanpå) och godis såklart. i förrgår dårå.rårårårå. Fast idag köpte jag skorna. Om någon ville veta. Uuhuhuhehehehehahahahahihihi wow detta är lamt
hejdå
pruttungar

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Uuuuuuuh.

    2011-06-05 | 19:19:34

Kommentera inlägget här: