save the new generation

★ unleagal shit

Kategori:


The doors - People are strange
Haha, den här låten är härlig. Hittade godbiten på spotify, och en dag senare hörde jag den på en buss. Looovely~

(mobba inte min musiksmak D:)


Múm - If I were a fish
Åh, denna låten är lite för bra för att få finnas. UNDERBARUNDERBARUNDERBAR verkligen, lalala i'm in love. Har ni sett musikvideo'sarna gruppen har till sina låtar? De är så fina, gaaah :DD:D::D:D:D:D:D !!!!

Yeah, det var de, nu orkar jag inte uppdatera mer... Jag har feber och är skitförskyld ofc, några dagar innan skolavslutning, kul.. Heliga kokosnötter, nu börjar detta inlägget bli tråkigt!
(Heliga kokosnötter, vad fyndig jag är THIHI)

Hejdå människor

Kommentarer

  • annie ;3 säger:

    Krya unge!



    btw: diggar den andra låten :'3

    2011-06-09 | 11:13:00
    Bloggadress: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här: