save the new generation

★ hissen började röra sig, nu visste han inte var han hade hamnat.

Kategori:

Nu kommer lite randombilder.

Väldigt random bilder.


Den här frisyren hade jag på skolavslutningen. Elvira, min lillasyster, sa att hon tyckte den såg färgglad och kreativ ut. Är det bra eller dåligt? D: D: D: D: Haha, thumbs up för att sätta upp en frisyr och inte se vad man gör...


Några timmar efter avslutningen. Satt i solen och fotade det som var omkring mig typ. fint face man fick också

satte på lite (massa) sånna där faketatueringar man får med tuggummi, ni vet?, på handen, blev så belåten att jag var tvungen att fota det, HAHA :D lisebergsbandet fick plats det med, jaaaaaaz

sedan kände jag mig så awesome att jag var tvungen att ta en awesome bild som inte blev så awesome utan bara jättepinsam... uhuhuhuhuh men jag får bjuda på't

NU SKA JAG GÅ OCH ÄTA JORDGUBBAR , WIIIIIH

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Fellie goes Fjörtizzz

    2011-06-20 | 01:00:05

Kommentera inlägget här: