save the new generation

★ and i was like.. shut up, shut up, shut up ooh

Kategori:

Hello sunshines!!

Idag har jag varit med klassen i göteborg! En riktig toppendag, först åkte vi till Naturhistorska museumet, sen Universeum och sist Liseberg <3

ASKUL, åkte massa attraktioner såklaert, sedan gick jag, Lisa och Nina också Gasten.. Ihih, det var kul :3 Det var typ en gång jag blev riktigt rädd, annars vandrade jag väll mest runt med skräckblandad förtjusning...

Här är jag nu då, rätt så död i fötterna efter att gått väldigt mycket, mölar i mig salamimackor (som är en av de bästa sakerna att äta :D!! )


riktigt VACKÖR bild må jag säga!

Nu. Orkar. Jag. Inte. Mer.
Ska bara kolla på lite desperate housewives (<3) innan jag kastar mig i säng, förlåt för kass uppdatering men det tar jag igen IMORGON i skolan.

WIHO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: