save the new generation

★ wherever you'll go, i will always know

Kategori:

Första inlägget för i år! :'D

I det förra inlägget hade jag ju en liten tävling,
och nu har jag fått in fyra finfina kommentarer från fyra finfina personer som alla svarat samma finfina svar ;D
Svaret är då: 2011, jag har skrivit 2011 med olika saaker typ ^^

.. Alla får pris, förutom Lisa som inte ville ha, haha ^^


Har tagit massa bilder på nyårsraketer och smällare och så, men ska inte ladda över dessa ännu eftersom jag har typ 1000 bilder på datorn just nu som jag ska rensa och lägga ut och så. Så.. nån gång framåt sommaren får ni se dem! :D
Haha, nej. Tidigare, jag lovar.

Men sedan igår har jag iallafall suttit och redigerat ihop någon karaokeverision på låten ''Bubbly'', och gjort en video till den tillsammans med min söta syster Elvira som stod framför kameran. Ska nu bara lägga upp det på youtube, och sedan kan jag visa den i bloggen också :'D





sis Elvira

Kommentarer


Kommentera inlägget här: