save the new generation

★ when the music opens up my heart and soul, you know it's good

Kategori:

Heeej.. Känner för att jag inte är så mycket för bloggning idag, har 0 fantasi på vad jag ska skriva!
Men, så att det ska bli NÅGOT, här är lite bilder på vad jag har på mig idag.
Och yes, usel kvalité eftersom det är med webcameran men det får la duga!


Favoritbrallorna på då. + Mina nya armband, love them.
Älskar också min spotifylista, har precis uppdaterat med massa ny musik och just nu är den mitt allt. Spotifylistan då. Den lyssnar jag på hela tiden. Nu börjar det bli pinsamt här eftersom ingen bryr som om vad jag skriver just nu. Ehe. Ska nog sluta.

Meeeen.. hittade nu massa konstiga bilder på photobooth (ett program på mac där man tar bilder typ), massa gamla bilder på mina ben?! HAHA jag fattar inte varför i h*lvete jag har tagit bilder på mina fötter + lite av ben bara sådärr. Dock har jag klackskor på mig så det är kanske det jag ville fota. Jag kanske bara hade tråkigt. Jaja, när jag ändå håller på och skämmer ut mig med onödiga bilder så..


Haha eh a.. Vi kan alltid låtsas att detta inlägget blev fullspäckat och jättegrymt!
Och så avslutar vi med en bra låt!


John Mayer - Free Falling
Bara för att John's röst är så underbar och len och fin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: