save the new generation

★ stjärna stjärna stjärna stjärna

Kategori:

Hejsan igen små varelseer,

Tänkte först svara på en liten kommentar jag fick här förut:

Anniee ö :3
om ★ you took everything, but left is.. my heart:
Fina foton, dock lite suddiga.
BARA ÄRLIGT D:
Svar: Yes, jag vet :) Jättesuddiga är korten, men för att försvara mig lite, hehe, så var det andra dagen jag hade kameran, har precis bytt till systemkamera efter att ha fotat med min första digitalkamera som jag hade efter min mobilkamera. Alltså, håller fortfarande på att lära mig allt (det är en j*vla skillnad från digitalkameror, verkligen! o.o), därav de suddiga bilderna nu i början :) Jag beklagar, men ni får stå ut! :o :)
Kan stolt berätta att jag idag lärde mig att placera fokusen vart som helst i kortet, jättekul ju.

Här skulle jag bäddat in massa musik från youtube men det funkar tydligen inte längre ?!?!?!
Åh, har försökt jättelänge. Synd synd synd att det inte funkar.

Nu kommer istället lite bilder:




today / nikon d3100

Yes jag är kär i min kamera.

Men nu är det släktkalas som gäller, så vi ses! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: