save the new generation

★ too much happiness.

Kategori:

JAG HAR BLIVIT MED SYSTEMKAMERA.

En Nikon 3100, jag är överlycklig just nu. Den ligger på laddning och jag väntar otåligt, ÅH GUd ÅH GUD ÅH GUD VAD KUL!

Dessutom fick jag en kameraväska att ha honom i (yes, jag har bestämt att kameran är en han och han heter Alfred) + ett objektiv, wouh happy_girl. :D :D

Nu ska jag typ dö av lycka eller nåt, samt läsa igenom användarjournalen till denna guldklimp, sedan är förhoppningsvis batteriet färdigladdat. *thumbs up*


En bild på älskling från Nikons hemsida.

And no, min 'gamla' kamera, Rudolf, jag ska inte sluta använda honom. Never ever, första kameran glöms inte bort sådär!
(and yes, jag döper mina kameror. döper även min dator och andra prylar jag är fäst vid, jag och lisa döpte till och med min födelsedagstårta till Magda. vi har så kul ibland alltså! :D)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: