save the new generation

★ och du kollade på mig som om du kände mig och jag kände att det var fel

Kategori:

Listar tre bra låtar:

Detta är inte bara de tre låtarna jag lyssnar på mest, utan jag tog bara tre låtar jag tyckte var bra och satte dem i ''bra- ordning''. Den bästa längst ner, nummer 1.

 

OBS: märkte nu att när denna sidan laddat klart så hörs musiken från spelet jag bäddade in i inlägget under, stäng av ljudet från det spelet innan du lyssnar på musiken. Man stänger av ljudet nere i högra hörnet. Enjoy the music.


3. At last - en låt man hört mycket i reklamer, fin text.

 

2. If I ain't got you - bra låt, men jag tycker personligen att den blir alldeles för tjatig i slutet.

 

1. Who says - ÅÅH så grym, kolla musikvideon, hans underbart lena röst, den klockrena texten och melodin liksom fastnar på hjärnan. Man ba WOW. Så grym verkligen, rätt gammal låt men absolut den jag lyssnar mest på just nu. Förtjänar 'förstaplatsen' i min lilla topplista :D En riktig replay- låt.

 

NYÅRSBILD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: