save the new generation

★ det skrämmer mig ibland, du skrämmer mig ibland.

Kategori:

GOOOOOOOOOOOOOOD MOOOOOOORNING!
Vilken strålande dag eller nåt.
Nu fick jag en plötslig lust att visa några bilder på ett par smycken jag köpte häromdagen, så i brist på annat att skriva om..:


earrings - lindex 50 spänn

2 par halsband - lindex, 30 kr styck

närbild på ena halsbandet, tänkte direkt på serien LOST när jag såg det
så kände mig tvungen att köpa det ;D


Närbild på andra halsbandet -
En klocka. Fast jag tycker att halsbandet skulle vara snyggare
om inte rosetten var där (även fast jag älskar rosetter)
och om det inte skulle vart ett hjärta i mitten av klockan.

onödig bild yes

Köpte även massa armband, typ något paket med tolv enkla pärlarmband
på vero moda för 80 kronor. Kände att jag inte orkade ta kort på dem eftersom
de ser ut som vilka armband som helst

Kommentarer

  • Raidon säger:

    Jag gillar verkligen bilderna! Skitfina! :D Och fina smycken du köpte ^u^

    2011-01-07 | 06:41:41
  • Ellen lagerqvist säger:

    haha, du är ju så besatt av lost också :) det passade <3<3

    2011-01-10 | 17:20:14

Kommentera inlägget här: