save the new generation

★ en deciliter blogglust

Kategori:

Kommentarer

  • Felix säger:

    Hej du kära människa!

    Kom att tänka på en sak lite såhär random i mitten av lektionen... Jag minns din kommentar "''Du är så vacker, Beatrize, så jävla gullig''. Man tänker: Nej, hela mitt liv har jag vetat hur jag EGENTLIGEN ser ut. (elefant-snigel). Jag VET att jag inte är vacker." och tankeprocessen gick igång (dock i fel riktning, med tanke på att jag borde göra skolarbete just nu...)

    Men bara så att du vet: jag har alltid tyckt och tänkt att du seriöst är den vackraste människan som existerar. Har tänkt några gånger: "jag borde berätta att hon är den vackraste människa någonsin nån gång nu" men har alltid glömt bort att säga det. >guldfisk<

    Men ja, jag har sedan flera år tillbaks tänkt säga det, men det kom aldrig riktigt ut. :T Oh well, jag antar att man kan säga "bättre sent än aldrig". Och du är verkligen så otroligt sjukt vacker, Fellie. It's just time for you to accept it.



    Och något som du inte behöver läsa eller kommentera:

    Veeeem var den där vackert inlindade personen du gick och höll hand med förra veckan? xD Trodde först det var din farmor eller liknande, men fattade sedan att det inte var det.

    Agh, vi måste verkligen träffas snart och snacka. Om allt och inget. :I Så mycket tid som passerat~

    2011-12-08 | 13:08:27
  • linn säger:

    kan du hjälpa mig o få en bloglovin knapp eller sak på min blogg ?



    kram :)

    2011-12-08 | 21:14:44
    Bloggadress: http://imlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: