save the new generation

★ NickePickePö

Kategori:

Hejhej! :D

Idag har jag varit med Lisa R hela dagen! Hon kom hem till mig, vi var här i ett par timmar, var typ ute och fotade mycket och så. Sedan stack vi in mot stan och softade runt lite! Matade fåglar och sånt, haha vi lekte pensionärer. (fast ne)

Åh, är så himla glad just nu :'D Har precis fått reda på vilken häst jag kommer hyra hem tre veckor i sommar, det blev en jättetrevlig gammal hästis vid namn Nicke! Så jag ser verkligen fram emot sommarlovet nu, dubbelt så mycket som förut, haha...

Förra året hyrde jag ju Jemma - tha tinker/irisch cob, vi hade ju verkligen jättetrevligt och det var askul att ha henne hemma, så jag hade inte haft någe emot att hyra henne igen, men hon blev såld i vintras från ridskolan, så det går ju inte tyvärr. Det är bra att hon såldes, för hon trivdes ju inte som ridskolehäst, men jag saknar henne :o

Men iallafall, jag ser verkligen fram emot att lära känna Nicke bättre! Åh herremingud - kan det inte bli sommar nu nu nu nuuu?!


en liten randombild för att göra inlägget mer av INTRESSE. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: