save the new generation

★ gör som jag säger eller gör inget

Kategori:

HEJSAN!!
Är tillbaka hemma från en hektisk dag nu, först var det ju skola, sedan fick man skynda ner till kampenhof, åka hem, äta, åka till skolan, utvsamtal, skynda till stallet, rida...

Haha, jag vet inte om den var så jättehektisk egentligen men jag är trött iallafall o.o...

Åh, på ridlektionen så red vi barbacka(= utan sadel), det gick faktiskt jättebra fram tills vi skulle galoppera... Haha, kort sagt så lyckades jag ramla av!! Det första jag sa när ridläraren skyndat fram till mig var: ''Det är så typiskt mig *sur*.''
Haha yeah, bara lite smidigt.

Hur har eran dag varit? :D

Haha vad ful jag är... Jaja, kan inte hjälpas. Bilden är tagen av Lisa, klickar du på hennes namn så kommer du till hennes blogg.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Blubb, blubb. Går och fantiserar om min blivande jeansjacka. Om du glömmer den imorrn går det illa för dig.. Men annars har dagen min varit bra! Det gick mer än bra på utvsamtalet.. ;)

    2011-04-13 | 22:11:14
    Bloggadress: http://linneaslisa.blogg.se/
  • annie ;3 säger:

    Hm .. jag fattar inte sa hon " det är så typiskt mig sur " menar du inte " det är så typsikt dig sur " ? o.o

    2011-04-14 | 08:46:13
    Bloggadress: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här: