save the new generation

★ chill chill chill chill chill

Kategori:

Hmf, en våg av lättnad bara rullar igenom kroppen. Min stressade hjärna kom precis att tänka på att det faktiskt är lov och att man inte behöver gå upp klockan nio.
Haha, sitter bara och softar, har precis dealat lite med ma och pa om min månadspeng, fick ganska mycket höjt, grymt. Har också startat en ny prenumeration (gassh, det ordet är inte kul att stava till) på en tidning, och så har jag beställt hem typ 26 bilder... :D

Inte det roligaste att få höra, haha, men gud vad skönt det känns. Det är skönt att liksom pricka av detta från ''Att göra- listan''.

Något som däremot inte ligger på plussidan är att jag har asont i magen! Aaaaaaaaaaaaaaaah jag dör... Nu ska jag bara ta en värktablett och försöka komma på nåt annat att göra än att sitta vid datorn. Kanske läsa lite eller så. ^^

något roligare inlägg kommer ikväll.. eller nåt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: