save the new generation

You're not good for me ~

Kategori:

Sista inlägget för idag
Kommit tillbaka från teatern nu, sedan blev det till att direkt slå sig ner med svenskaläxan i högsta hugg och skumma igenom den. Nu kan jag koppla av i fem minuter till, sedan måste jag gå och lägga mig -.-
Says who? - mum. D:

En liten funderare ;)

Något jag funderat över (haha, jag har inget liv .__.) är att W inte räknas riktigt till det svenska alfabetet, utan att det är en slags inom- parantes- bokstav. Men egentligen borde Z också vara det, och typ X. .__. Kanske Y också, men inte lika mycket :o

Nu kommer mamma ner och säger åt mig att sova, ajdå :o

Kommentarer

  • Parmell säger:

    Hej Fellieee. Du måste ändra design, man ser inte vad du skriver om man inte markerat hela inlägget. D:

    Och just det, reklamgrejsthing.

    2010-09-24 | 08:01:17
    Bloggadress: http://parmell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: