save the new generation

WE ARE THE WORLD ~

Kategori:

Det var någon anonym (jag tror jag vet vem du är..), som skrev ''Jag känner mig träffad...'' som kommentar till inlägget '' SLUTA TÄNKA DET ÄR SVÅRT ÄNDÅ, DU FÅR TA EN DAG I TAGET. VANDRAREN HAR INGENSTANS ATT GÅ, OM HAN GÅR VID SISTA SLAGET ~ ''
Men som sagt, ta inte illa upp och jag gillar ju er såklart som personer ändå, även fast ni kanske inte tänker mycket på betygen? Så, vi får iallafall inte bli ovänner p.g.a att ni tror att jag bara vill klaga och trycka ner er. Även fast det inte var det som var påväg att hända så har det hänt förut och jag vill inte vara med om det igen..



Sååååååå...., var det någon som såg Idol idag? Jag såg allt förutom den sista kvarten, men iallafall så gillade jag han där Sebastian eller vad han nu hette, han som var 16 (?) och sjöng riktigt bra. Skitfin röst, skitfin låt, och som juryn sa, bra attityd och blick (?). :)


Tidigare idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: