save the new generation

Killin' me softly ~

Kategori:

Haha, kollar på idol nu. Vilka tondöva personer nu i början o.o

Usch, är så himla nervös inför morgondagens debatt ;s Alltså.. ena stunden är jag nervös, andra är jag peppad.
Men det är bara så himla läskigt D: Man ska typ stå och prata om politik inför resten av klassen, jag ska debattera mot Johan G, Patrik och Mohammed i min klass. Men när jag tänker efter så finns det mycket värre saker att göra, tänk bara på de som ställer upp och sjunger för juryn i idol, det krävs ett enormt mod att ställa sig där.
Och människorna som ska sitta i publiken är mina arbetskamrater, de ser jag ju varje dag. Men ändå, vi har övat på detta länge och alla andra gjorde sna debatter idag, och jag såg ju hur nervösa de var..
Jaja, vi får se hur det går imorgon. :s



Ses imorgon .. och håll tummarna för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: