save the new generation

Var dag är som en gyllene skål, till brädden fylld med vin. ~

Kategori:

¡Hola!
Här får ni lite gamla bilder jag hittade nu imorse:

(''på den tiden'' fotade jag bara med min mobilkamera så bilderna är väldigt dåliga.)

Haha vad söt. Santo i sommarstugan, år 2009(?)

Dulcinea (våran gamla hund.. R.I.P.) och förrförra året(?)

Jag.. Haha, störd bild! År 2008/09? :s

En till lite halvmobbad bild på mig.

Åååh! Liten Elvira och Santo som valp :D

Haha usch vilken bild. Jag+Santo+Amanda (Felicia Edstams hund)
För kanske 2 år sedan? 3? ingen aning.



Det får räcka så med bilder sålänge :D
Usch, mår inte bra, det surrar i huvudet som in i ******* och jag har jätteont i magen. INTEOKEJ när det är halloweenkväll i stallet samma dag! Skittråkigt.

Jaja, får väll bita ihop och vänta tills.. nästa år -.-

/Feliciaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: