save the new generation

So done whit wishers, you was still here ~

Kategori:

Har precis kommit hem från en underbar dag med Fisen och Fk, som tittade förbi. (Fk bor nära Fisen, gångavstånd :p)
Har över 100000 0000000000000000 ++  bilder men orkar inte lägga upp alla nu xd
Blir väll några idag'rå.

Och sen har smarta jag glömt att sätta på korken på en liten flaska med kräm så ALLT har runnit ut i min väska och saboterat innehållet.
Gissa vems väska, vantar och plånbok som hänger på tork och vems näsdukar och övriga papper som ligger i papperskorgen?

WÄÄH D:

Och jag har gått och kärat ner mig i Shan Dawson - han är ju fan bäst av alla. Srsly, satt och skrattade skiten ur mig med Fisen och Fk en stund.

Och - helt random - jag har umgåtts med Fisen i hela 9 timmar idag. Det tyckte jag var mycket :D

Iaf:

Jag. Usch, jag gillar inte klänningar :(

fisen-fisen-fisen

glasses whit raindrops

fisen - mupparna

Fisen som leker modell, hihi :D

fisen - jag och fk - jag och fk (HAHA)

Skola imorgon. Godnatt.

Kommentarer

  • FK >:D säger:

    bahaha, din lilla!!!!! >;O

    2010-10-04 | 10:05:59
  • Felicia / Bloggägare säger:

    förlåt dåå din STORA D:

    2010-10-04 | 10:18:57
    Bloggadress: http://orfilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: