save the new generation

R U happy? Every1 sad's U r. ~

Kategori:

Hejsan
Jag är så ledsen att jag inte uppdaterat idag, men det har varit så hektiskt! Det var ett stort geografiprov idag och rasterna har till mestadel gått åt till att designat om bloggen. Förresten, hur tycker ni att det blev? Jag är ganska nöjd, inte riktigt klar än förvisso men bloggen kommer att bli snyggare än den var innan, det är jag säker på :)

Dagens minne:


Sommarlovet -10. Mitt livs bästa sommarlov.
En av de dåligare bilderna jag tog den dagen,
på Mito (grannens hund vi passade) och Santo som leker vid vattnet :)

/Feliciaa

ps. ska fixa en ny bild att ha i slutet av inläggen som passar bakrunden bättre. ska också fixa en ny header, snyggare! längtar verkligen tills jag har tid att göra det.ds

Kommentarer


Kommentera inlägget här: