save the new generation

I'm so hollow, babe. ~

Kategori:

Hej hej Hallåå  :D

Har precis duschad efter att ha varit i stallet. Nu ska jag skriva lite om lektionen dåra (y)

Men jag hade Nicke dårå, det gick väll rätt bra. I galoppen genade han som tusan och tror ni jag kom åt med innerskänkeln? NEJ! Det gick skitdåligt i galoppen, och allt är mina jäkla bens fel :/
Men alltså, han var pigg (för en gång skull, haha gubben :D), och ville bara galoppera, och det ledde till att vi nästan krockade med alla i resten av gruppen. (haha, vad de måste ha hatat mig :c ). Men vi jobbade mycket med skänkelvikningar också, och det gick rätt bra. Han var gick bra i vänstervarvet, alltså för högra skänkeln men i högervarvet var han så himla stel! :(
Ja. Vet inte varför jag skriver hur det gick, typ ingen bryr sig ändå? xD
Jaja. Nu vet ni hur det gick på ridlektionen iallafall.


En äldre bild på Avalon bara för att passa in i hästsnacket ;D

Men iallafall. Imorgon blir det väll till att åka hem direkt efter skolan då, om man inte hittar någon rolig att vara med såklart. Men hejdå sålänge! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: