save the new generation

How do you sleep while the rest of us cry? ~

Kategori:

Godkväll mina raringar.

Tjatar på mamma om att färga håret svart (''Men mamma, vi har väntat aslänge!'' , ''Jaa men vi tar det imorgon istället!'') -.- Vi har köpt hem svart hårfärg men själva färgningen blir aldrig av D: Segt.

Kommit hem från stallet idag iallafall, lektionen gick väll bra, hade Dustan. Och seriöst, jag har hittat min nya favorithäst! :) Hon var jättemysig, hängde sig mycket i tygeln och man fick göra typ halvhalter hela tiden men det gör inget. Lite utmaning bara.
Haha, och sedan skulle jag och Dustan hoppa en bana med hinder och efter att ha hoppat alla hinder så liksom tappade jag tyglarna och hon blev väldigt lång i kroppen, samtidigt som hon snubblade och gick ner på knä. Läskigt, höll på att ramla av och det enda som ekade i huvudet var: OMG VI KOMMER GÅ OMKULL .__.
Men Dustan tog sig smidigt upp igen och jag satt kvar i sadeln :D Tyckte det lät roligt när folket på läktaren liksom susade till, typ OOOHH när det hände, haha de reagerade starkare än jag o_o
Iallafall på utsidan :)

Men iallafall... Imorgon kommer nog Lisa hit och vi ska plugga matteläxa. Vi e så duktiga!

Jaaa... Kände att det blev mycket text, hoppas någon orkade läsa x) Annars känner jag mig onödig O-o'


Haha, en bild jag redigerade på mig och Lisa; Ursäkta att bilden liksom
ser så rörig ut, liiiite mycket detaljer :o Kass bild egentligen. Jaja ;D

Godnatt, sista inlägget för idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: