save the new generation

Fri som en fågel. ~

Kategori:


Aaaw, söta prinsessan på Mango ;D Haha. Fisen och Mango. Lisa tog bilden!

HAHAA.. Smidigt? Jag och Jemma, och fråga inte varför jag tryckt upp mitt
ben mot hennes ljumske. Btw, Lisa tog bilden.


Haha. I bilen.

Öööööhmm.. En bild uppifrån när jag rider (?!)

Dålig bild, på Fisen :D

Fiisen kramar Mango / inte så jättebra kvalité på bilden xD Btw, Lisa tog bilden.

Lisa, Jemmas huvud och Tuffy.

Lisa *kraaaam*

Jag och Fisen

Ooooh, det var alla bilder! Skypar med Fk nu, ses imorgon. Hejdå!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bilden som e under den bilden, eh på sadeln då, där Fisen e, ser hästen* som hon rider på inte ser ut som Mango. :O Ser mer ut som en beige aktig häst. :O Fast jag vet att det e Mango. :3 Rolig dag igår? :D

    2010-10-18 | 10:13:12
    Bloggadress: http://medstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: