save the new generation

Känn kreativiteten flöda. ~

Kategori:

Godmooooooooooorning!
Har en känsla av att detta kommer bli en riktigt tråkig dag eftersom typ ingen kan komma hit, jag inte kan åka hem till någon + jag är ensam hemma med bara hunden och min syster som sällskap + min kamera är helt fuckedup så den funkar inte just nu. HIGHSCORE!

Har lust att ta med mig kameran upp till berget här vid huset och bara fota så det glöder! Känns som att jag dissat min stackars vän alldeles för länge, kameran har bara legat på min hylla orörd :(

Iallafall.. Färgade håret igår, blev väll rätt lyckat. Bortsett från att det var jag som färgade håret (annars gör mamma det på mig), vilket resulterade i att jag fick färg i ögat två gånger + massa färg i ansiktet och på benet (?!), tonvis med färg på fingrarna dessutom på min tröja. Så nu har jag riktigt vackra fläckar kvar på nämnda områden.


En gammal dålig bild på Santo som låg och sov på rygg innan jag avslutar
detta deprimerade inlägg :( Buuhuu.

/Feliciaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: