save the new generation

It's hard to save a life. ~

Kategori:

Hola damer och herrar!
Var mitt inne i tittandet på tv- serien scrubs när jag kom på att jag glömt bort dagens minne!
Nu ska jag gottgöra er dådå.

DAGENS MINNE FÖR IDAG:


Sommaren! Sommarlovet.

Det var egentligen inte länge sedan men det känns väldigt avlägset.
Det pirrar lite smått i magen när man tänker tillbaka på sommaren,
den stekande solen i ryggen, när man ligger i hängmattan,
bara ligger där och läser, hästlukten i ens näsa
och så klart: att kunna gå barfota utomhus.
Just det där med nakna fötter har jag alltid haft en stor kärlek till,
det är så himla skönt att gå utan skor! Haha.. Så ni vet.

Ska väll dra mig tillbaka lite för kvällen och koppla av nu. Imorgon rymmer den lilla ungen Felicia Edstam hit för att stanna över natten :) Nice. Innan dess ska jag ha städat mitt rum... Lovar jag mig själv. Jaja, hinner göra det imorgon :D
Men nu börjar snart The Simpsons, och det vill man inte missa! Men då hörs vi kanske sedan, kanske imorgon. Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: