save the new generation

Han hade sålt sitt hjärta till alla däromkring. ~

Kategori:

Godmorgon!
Sitter och skypear med Fisen. Pratar om allt mellan himmel och jord, musik och sånt. Skype är så himla effektivt. :D

Gjorde ny design för vintern, nu tycker jag att ALLA ska skriva i en kommentar vad dem tycker, för jag får riktigt lite kommentarer (absolut högst 1 kommentar per dag.) + att jag vill veta vad folk tycker så att jag kan göra bloggen bättre.

Så lova att ni kommenterar detta inlägget! Alla som läser ska skriva något, kanske hur ni vill att bloggen ska se ut eller vad som är bra med utseendet. Okej, lova?

Japp, nu blir det lite bilder :D




Känner mig lite ego när jag mest tar bilder på mig själv. Förutom ett par på Santo då, men det räknas inte xD Men idag ska iallafall Felicia Edstam komma hit, (som jag redan berättat xd), och vi har lite planer på olika foton.. Spännande :p


Ganska nice låt.

Nu när jag har ny design igen så passar inte den nya slutarbilden in.. Så jag får göra en ny. Haha, jag som fixade en igår! Och så måste jag göra en ny idag! Men nu ska jag inte göra om bloggen mer på ett tag, om inte ni som 'förhoppningsvis kommenterar vill det.
Men vi ses, ska in till stan med mamma och syster och köpa present till Rebecka (hon fyller år imorgon :)) och lite kläder och sååå.

/Feliciaa

Kommentarer

  • Raidon säger:

    Jag tycker att allt är helt perfekt! :D Kanske lite (hittar inte något passande ord, så får ta första bästa) uh, ovanligt med spetsiga fyrkanter som bakgrund? ^_^ Ta inte illa upp! D8 Men fullkomligt ÄLSKAR bakgrunden till inläggen. C:

    2010-11-05 | 13:17:25
  • anniu säger:

    Hejsan fellie, jag ska kommentera vad jag tycker om designen .

    Till vintern passar den jätte bra, och jag älskar bakrunden till inläggen + texten som e som en header, dock har jag lite svårt för hm .. fyrkanterna med blomman eller vad nu det e o_o

    Men, jag säger inte att det e ful, utan jag har bara lite svårt för det , om du fattar ..

    2010-11-05 | 13:35:26
    Bloggadress: http://annieostberg.blogg.se/
  • Lisa Matilda Linneá Karlsson säger:

    du e en liten bajskorv och jag en jättecool bajskorv så om du vill så kan du gå med i min coola bajskorvs klubb ;D så kan du också inte bara vara en helt vanlig bajskorv utan en cool bajskorv ;D (y)

    haha jag e sååå normal :p

    Precis som du e ;)

    2010-11-05 | 18:53:04
    Bloggadress: http://lingonris.blogg.se/

Kommentera inlägget här: