save the new generation

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt. ~

Kategori:

question: omg, sjukt snygga bilder, men vilket program använder du? <3 / Lasmi
answer: åh, tack Lasmi :D Använder ett program som bara finns för macdatorer, tyvärr :o ♥

question:åh men vilken härlig bild på felicia! kallar ni henne för fisen? har ni ett smeknamn för varje felicia? :) / Lisa
answer: tjenare Lisa R :D Ah, vi kallar henne för Fisen, haha :) Och det har inte att göra med att hon.. fiser :o
Nej, eller ja, eller jag kallas för Fellie, hon för Fisen, Felicia Karlsson för Fk men Felicia Holm har liksom inget smeknamn xd Så nu vet du det (y)




Japp, kände mig tvungen att svara på några kommentarer bara.
Ursäkta för att jag uppdaterat så lite idag, men jag åkte till torp för ett par timmar sedan med pappa, min syster och min farfar. :)

Jag har till och med tagit kort på det jag köpte också! Haha, nu känner jag mig allt redig. Här är det:


ett par väldigt enkla vita byxor 99:-    &     en randig t-shirt 80:- (båda på H&M)


r-r-r-r-r-rridvantar som är varmare än dem jag har nu! 85:- på Hööks.

Min söta lillasyster köpte också 'pysselsaker', och av en söt liten flugsvamp tillverkade hon till mig en ring :p


en tydligare bild på tröjjan:

Ah men hejdå då, ska nog äta lite glass och kolla på film. Haha, normalt lördagsgodis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: