save the new generation

Dear Santa.. ~

Kategori:

Men godmorgon,
Sitter i sängen och hostar och nyser och trycker in halstabletter i munnen utan att det hjälper. :(
Tänkte roa mig genom att göra någon slags lista.. Eh, ja:

Dagens..

klädsel: eh, har inte bytt om från min sovtröja än, så sitter i en stooor tröja :D
musik: hm..
problem: haha, dem små papprerna runt halstabletterna var jättejobbiga att öppna ju. inte dem här vanliga papprerna som man bara typ snurrar på, utan någonannan slags som man ska typ slita sönder. det är mitt dagensProblem.
längtan: jag längtar till julafton. dock inte börjat köpa julklappar än, men det är nog ingen fara..
humör: trött, (vänta lite, är trött en känsla eller ett humör? det känns mer som en känsla, typ.)
sysselsättning: ehm, inte hunnit göra mycket idag, men jag har ätit frukost, läst en bok, tyckt synd om mig själv haha, annars suttit framför datorn. vaknade för någon timma sedan kanske.

Uuuhm.. eh.. a..
However, jag hoppas att ni gillade slutet på bloggnovellen! Lite kort avsnitt kanske, men det funkar tycker jag.

Ska försöka komma ut lite idag och kanske fota. Sedan pratade mamma&pappa om att gå ut och se harry potter på bio, men vi får se hur det blir med deet. Känns inte som det bästa att göra, smitta ner en hel bio och typ hosta hela tiden. Det stör ju alla andraaa. :(


avslutar med en go bild på mig och santo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: