save the new generation

- vad tänker du på? - jag vet inte. du då? - dig. ~

Kategori:

Oh, precis kommit hem från SAGABIOGRAFEN där jag tillbringade 2,5 h framför HarryPotterFilmen. :)
Den var rätt bra, lite förrvirrad var jag eftersom jag glömt typ hälften av allt som hänt innan, haha, är egentligen värsta harry p nörden, läst alla böcker flera gånger och sett alla filmerna men det var ett tag sedan jag senast läste/såg harry potter, och det var också ett tag sedan förra filmen släpptes.

Men nog om det nu, nu blire lite bilder som jag redigerat den senaste tiden!! :D







merci my little friend i'm saying thanks, merci for being you.
.. och den meningen har jag nynnat på hela dagen, det är en reklamlåt
för chokladen ''merci''. haha, kan inte få den ur huvudet!!

förresten, vad tycks om den nya bakrundsbilden på bloggen?
inte bra? eller? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: