save the new generation

Söndag

Kategori:

Idag blev vi helt klara med hagen! Jag, pappa och grannen hjälptes åt att bygga vindskyddet. Det enda som saknas till hagen, är strömmen.

Veckans planer
^^

Måndag - Förmodligen får jag inte rida på måndag, så jag går till biblioteket efter skolan och sedan raka vägen hem ♥
Tisdag - Inget att göra!
Onsdag - Stallet och ha ridlektion på Nicke ^-^ ♥
Torsdag - Alla läxorna gör jag nog idag.
Fredag - Inget att göra!
Lördag - Stallet? ♥
Söndag - Inget att göra!

Just nu har jag nästan inget att lyssna på - jag vill ha lite inspiration. Så det skulle vara jättesnällt om ni kommenterade eran Spotiy- Lista. (För er som har spotify då, såklart ;D)


Idag är det 63 dagar kvar tills Jemma ska flyttas hit, och 26 dagar kvar tills skolavslutningen. Jag längtar verkligen dit! Jag har börjat räkna dagarna. Ett tips till er är att inte göra det själva. När man räknar dagarna så känns det verkligen som om tiden kryper fram, som om det aldrig blir sommarlov! Jag försöker verkligen slappna av och sluta tänka på DÅ, men det är svårt då jag längtar så mycket. :c ♥

Men jag måste nog sticka nu - Dels för att det börjar bli dags att göra i ordning klääderna tills imorgon och dels för att jag inte kommer på något mer att skriva om xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: