save the new generation

Lördag

Kategori:

Nu har jag inte uppdaterat på länge igen. Sorry.
Premiären av 'När låset klickar' gick jättebra, över förväntningarna! Men den andra föreställningen var jätteläskig, publiken var ganska stel och därför blev vi nervösa. Jag blev så nervös att jag, bakom scenen, inte såg mig för och ramlade nerför en trappa! Haha, jag är så klumpig! Självklart så hördes braket ut på scenen, och publiken började undra - vad var det där? ..
Självklart så skulle det stå en stor maskin (?!?!) nedanför trappan som jag brakade rätt i, där jag kom farande nerför trappan. Typ, baklänges.
Jaja,
i måndags så åkte jag till stallet,
i tisdags var det avslutning med teater- gruppen,
i onsdags var det halvdag i skolan, alla slutade alltså efter lunch, och efteråt åkte jag till stallet och red Nicke,
i torsdags var jag ledig från skolan och passade på att göra klart stängslet,
igår (då vi också var lediga..)  kom Rebecka hit och sov över till idag.
Idag har jag inga speciella planer, men imorgon ska jag och pappa bygga klart vindskyddet i hagen. ;)

Nu är alltså Rebecka här - igår gick vi och la oss vid ett- tiden, vi var absolut inte trötta då men i morse var vi betydligt segare... vi låg halvdöda, ärligt talat.


heeeestbild '

Kommentarer


Kommentera inlägget här: