save the new generation

Hemma igen...

Kategori:

Idag har jag varit på läskigt bra humör... nåja, i alla fall i början av dagen. Till sista lektionen åtminstone.
Det började när jag åt frukost. Jag satt och log hela tiden, för mig själv. Jätteskumt! Men jag kommer inte på någon anledning till denna rubbade glädje... Eller jo, en förresten, och det är att våra grannar nu har flyttat sin häst så att han står precis bredvid våran trädgård.. Men att bli så glad en hel dag, bara för det... Jaja ;)

Idag, efter skolan, gick jag, som planerat, till biblioteket :D Jag fick lämnat en bok och lånade en annan. Jag och Lisa letade också igenom vuxenavdelningen på jakt efter två exemplar av boken ''Pojken som kallades Det'' - en bok jag länge velat läsa :)

Imorgon ska Felicia Ed. antagligen komma hem till mig ^-^
Nej, men nu ska jag ut och laga min cykel, sedan hade jag tänkt cykla en runda då jag inte har några läxor att göra eller något annat 'roligt' ;o xD ♥

Kommentarer

  • Cailine säger:

    Pojken som kallades Det är väldigt rå, ingen med känsliga nerver ska läsa den!

    2010-05-18 | 14:46:25
    Bloggadress: http://cailine.blogg.se/
  • Cece säger:

    "Pojken som kallades Det" är så fruktansvärt bra!

    Men dock är den väldigt hemsk och man vill bara lipa och ibland kanske till må illa.. Jag satt och sträckläste serien i somras :)

    2010-05-20 | 21:13:33
    Bloggadress: http://cacilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: