save the new generation

Det har sjunkit

Kategori:

Besöksstatistiken har sjunkit till ynkliga 1 besökare per dag, och knappt det. Jag antar att det bara beror på att jag uppdaterat uselt dåligt. Jag ska försöka ändra på det, men i skolveckan är det lätt att jag inte hinner o.o

Imorgon är det tisdag och jag har längtat hela veckan! Jag älskar tisdagar, för efter skolan har jag dramalektioner på studio 32. Det är extra kul nu, för idag löste jag och min kompis en lång period av tystnad. Ja, vi har varit ovänner sedan höstlovet 09. Långt va? Men det är skönt att det löst sig, och nu ska vi inte gå in på detaljer :D Men hon går iallafall i min teatergrupp. :)

Jag har två söta bilder på Santo att bjuda er på :)


Klicka på bilderna för att se dem i större format

Vi får se om jag kan uppdatera mer någon gång i veckan, annars kan ni läsa mer i min blogg i helgen :)

Glöm inte att jag finns på många andra hemsidor-
bilddagboken.se : ffeliciaelmgren
stallet.se : Ljungskile_Ridklubb
msn : [email protected]

Kommentarer

  • Faster Mia säger:

    Söt hund ni har!!! Kul att läsa dig oavsett när du hunnit skriva... Du måste ju hinna leva livet utanför nätet oxå!!! Det är liksom det som är det verkliga livet... Och det låter det ju som om du gör också... Stor kram!

    2010-03-11 | 22:43:56
  • Minna säger:

    hur gör du sådär så att man kan klicka på bilderna :)? <3

    2010-03-16 | 20:29:59
    Bloggadress: http://mawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: