save the new generation

Sommarlov

Kategori:

Wow. Frihet. Kan inte fatta att det redan är sommarlov. Min kropp har ställt in sig på att jag ska åka till skolan som vanligt på måndag, och jag försöker hela tiden intala den att det inte alls är så.

Blogg.se är lite konstigt just nu, så det står att jag inte har några läsare alls och inte haft det de senaste... 2 månaderna?!

Jag får hoppas på att det inte stämmer.

Nu regnar det ute igen. Jag har inte så värst mycket sommarkänslor. Det är kallt. Så fort jag kom hem bytte jag om från avslutningsklänningen till ett par mysbyxor och en fleecetröja. Sedan gick jag ut för att hälsa lite på hästen. Jag frös.
Haha, förstår att ingen bryr sig om min 'händelserika' dag, men.. Haha. Det är ju ni som valt att läsa, right?

Nu hör jag en bil köra upp på gårdsplanen. Det är nog pappa, jag ska gå och hjälpa honom med maten nu.
(och tjata på honom om en iphone - mobil.. shhhh)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: