save the new generation

GOT MY MIND SET ON YOU

Kategori:

Ursäkta, ingen uppdatering igår heller. Var i stallet ganska länge, så var rätt trött när jag kom hem.

Vad ska ni göra i midsommar?
Min familj ska åka till Tjörn och fira med en annan familj som pappa känner genom jobbet. De är jättetrevliga och har fyra barn som matchar min och Elviras (syster!) ålder ganska bra :)

Idag var sista dagen på ridningen :( Buhuuu. Vi red ut och det var nice. Galopperade litegrann. Ville hellre rida barbacka (utan sadel) men ridläraren sa att alla skulle ha sadel idag :s

Idag var vi också på husvisning. Ett jättefint hus i skogen med stort garage, nyrenoverat kök och stall med belyst paddock. Precis vad våran familj letar efter, men fy sjutton vad dyrt :o

Hunden vi passar har en älsklingsleksak som han fick med sig. En pipleksak. Det lät över hela huset så jag kidnappade hans leksak tillfälligt, och låste in offret i städskåpet. Nu ligger den älskade hunden bredvid mig och gnäller. Nästan lika illa som leksaken. DIE. -.-'

Nu ska jag gå och ta en kopp oboy, rosta bröd och njuta av rent samvete p.g.a att jag har uppdaterat bloggen igen :D

Kommentarer

  • Miniedstam ;) säger:

    hahaha, bytte ut en pipleksak med en gnällande hund, perfekt! xD :3

    2010-06-24 | 08:23:18
  • becky säger:

    Vi har också försökt övertala Gunilla att vi skulle få rida barbacka sista gången men hon är rädd för barbacka ridning så då skulle vi bara få rida i skritt (som högst)...... jaja, det blir nog kul ändå! :)

    2010-06-24 | 13:53:10

Kommentera inlägget här: