save the new generation

TROTS ATT JAG ALLTID SPRINGER ÄR JAG DÄR DU VILL HA MIG ~

Kategori:

Igår var jag uppe tilll klockan två och städade mitt rum. Jag var fast besluten att inte vakna upp en enda morgon till, och behöva hoppa mellan alla klädhögarna på golvet för att inte trampa på dem. Resultaten i min hysteriska städning blev bra- allt är väldigt prydligt och jag vågar knappt andas i rädslan om att allt blir stökigt igen :)

Är det bara jag som tycker att det är irriterande att såfort något händer på Facebook, så får man ett mejl om det? T.ex: PELLE HAR SVARAT PÅ SITT EGET LOGGINLÄGG! Och så får jag mejlet om det bara för att jag har en minsta anknytning till logginlägget, t.ex. att jag klickat på 'gilla.' Jag tycker att facebook kan utveckla det lite, så att om man ska skriva i ett logginlägg (som ex.), kan man skriva namnet på personen, personen som detta meddelande berör i en fylla- i- sak. Om man som utomstående intresserar sig för konversationen som en person och en annan för på facebook, så kan det finnas en 'Bevaka- ruta' som man kan fylla i om man vill följa konversationen på samma sätt som de två deltagande personer. Lite invecklat kanske, men det skulle underlätta.


Jag och mina älskade sunglasses och mitt långa hår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: