save the new generation

NEW IN MY WARDROBE. ~

Kategori:

Idag åkte jag, mamma och Lasmi bil till Ljungskile och där bytte vi till en buss som skjutsade oss till Göteborg. Lasmi skulle nämligen hem till stockholm igen :(

Efter att Lasmi tuffat mot förorten i sitt lilla tåg, ägnade jag och mamma några timmar åt att strosa runt i stan och kolla i affärer. Jag köpte också lite såklart, detta:

  • En urtvättad grå tröja med mörkare grått och lite grönt tryck - affären ZARA
  • Mörkgröna byxor, vet inte vad de heter men vääldigt luftiga.. - affären H&M
  • Ett grått litet linne att ha under den urtvättat grå tröja med tryck som jag också köpte - affären ZARA
  • En tidning ^^
Tror det var det (a)

Men nu ska jag kolla på min älskade Desperate Housewifes. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: